Pages - Menu

piątek, 27 czerwca 2014

Balkonu ciąg dalszy :)

Witajcie:)))

Po wczorajszym szarym dniu, dziś trochę słońca za oknem. Wymarzony, wytęskniony dzień dla wszystkich uczniów - koniec szkoły :)) Zawsze odliczałam co do minuty ostatnie chwile w szkole :)

Porobiłam troszkę nowych fotek balkonowych. W tym roku wyjątkowo dobrze kwitną i nic je nie atakuje. Zdecydowanie lepiej prezentują się w korytkach, donicach niż w ziemi-w ogrodzie. W ogródku trudniej o dobrą kondycję kwiatów, niestety zarówno ja jak i moja mama nie znamy się aż tak na prewencji anty-owadowej i często nasze ogródkowe kwiaty są zjadane:)








 

Dziękuję Wam, że odwiedzacie mojego blaga, baaaardzo mi miło 

Ściskam mocno :***

Do spisania :))

Monia.

2 komentarze:

  1. Ładne kwiatki, szkoda, że nie ma zdjęcia całego balkonu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały balkon musi wyglądać wyjątkowo. Wymaga pewnie wiele pracy pielęgnacyjnych ?

    OdpowiedzUsuń