Pages - Menu

wtorek, 24 czerwca 2014

Powrót z wojaży... tropem Drezna i Pragi

Witajcie Kochani!!

Mój blog troszkę zarósł pajęczyną :((( Podróżowałam troszeczkę i zanim wróciłam 'do rzeczywistości' minął miesiąc... Dziś króciutko o tym, co zwiedzałam...

Ponieważ wakacje musieliśmy przełożyć z jesiennych na letnie oraz z dalekich na bliskie :)) ....wybraliśmy się do Drezna i Pragi...

Bardzo malownicze miasta, my z K. szczególnie ukochaliśmy sobie niemieckie miasteczka jak Drezno czy Karlsruhe. Praga też zachwyca swoimi bogactwami, jednak raczej tam nie wrócimy. Zobaczone, odhaczone :))

Jednym słowem bardzo przyjemna wycieczka, z piękną pogodą:)

Aaaa, odchodząc od tematu, jutro zamieszczę troszkę balkonowych fotek - mój projekt róże okazał się sukcesem :) mimo, że sadzonki kupione w Auchan jako suche patyczki nie wróżyły sukcesu - róże rosną jak szalone i pięknie kwitną:)

A to kilka wspomnieniowych foteczek :)









Ściskam mocno :**

Lecę czytać blogi :))

Do jutra! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz