Pages - Menu

sobota, 5 kwietnia 2014

Wiosna, wiosna ach to TY :))

Witajcie!!:)))

Ale dziś pogoda u mnie!!! (mam nadzieję, że u Was podobnie) :))))) Słońce oszalało, rozpieszcza mnie od samego rana :) 
Jest cudnie.
Caprina wywieziona do rodziców na całodzienne harce z psami, a my walczymy na balkonie :))
Uwielbiam takie soboty, zresztą mam nadzieje, że niedziela też będzie piękna. 

Jest tak cudnie, że nie mogłam sobie odmówić podzielenia się z Wami :))

Dziś tak króciutko, ale bardzo energetycznie :)))

Wspaniałego weekendu !!
Słońca, uśmiechu i mnóstwa energii !! :)))

foto: garnek.pl
Wczoraj przeszłam się po ogrodzie rodziców - przepięknie wszystko budzi się do życia, jest tylko mały problem z moją kartą do aparatu. Jak już wspominałam nie mogę jej znaleźć. Kurcze to straszna tragedia jak jej nie znajdę, jeszcze moje auto jutro rano idzie do nowego właściciela, a mam podejrzenia, że ona siedzi gdzieś pod fotelem:// Zaraz ruszam więc na ostatnie prześwietlenie zakamarków mojej karocy:)))

foto: drzewa.nk4.netmark.pl

A wracając do ogródka, przepiękne pączki ma bez, wiśnia ma już kwiatuszki, jabłoń też. Wiosno...trwaj :))

foto: fotoferia.pl


Całuję :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz