Pages - Menu

piątek, 4 kwietnia 2014

Jaki dywan wybrać ?? :))

Witajcie !!:))

Dziś podłogowo będzie:) W moim mieszkaniu króluje jasny polerowany gres...jak wiadomo jest troszkę chłodny :)) Jednak doskonale sprawdza się przy psie i generalnie bardzo mi pasuje, zawsze chciałam mieć kamienną podłogę w salonie. 
Jedynie w sypialni mamy drewnianą, co na przestrzeni czasu uważam za błąd. Wybraliśmy panele drewniane z super wysokim wskaźnikiem ścieralności, taki żeby Capri nie dała im rady...No niestety... wystarczyło pierwsze głośne warknięcie odkurzacza, a pies jak z procy wskoczył do sypialni odbijając się od podłogi swoimi pazurkami. Ścieralność, odporność na zarysowania okazała się niewystarczająca :)))

Poszukuję fajnego dywanu do salonu, najlepiej jasnego, z krótkim włosiem.
Wypatrzyłam już nawet całkiem fajny w Ikei i chyba na niego padnie traf. Poprzedni niestety przegrał spotkanie z małą Capri :)) Najadła się ziemi z kwiatków, a później udekorowała tym jasny dywan:) Na szczęście lata szczenięce już za nami :)) i możemy wrócić do dywanu :)

foto: ikea.com

Bardzo podobają mi się wszelkie dywany z włosiem 'shaggy', ale na taki niestety nie mogę sobie pozwolić. Nie dałabym rady czyścić, albo musiałabym składać w brzydszą pogodę. 

Zdecydowanie bardziej przypadły mi do gustu nieduże formaty dywanów niż te zakrywające całą podłogę. Nigdy takiego nie miałam, ale wyobrażam sobie strasznie trudną walkę z kurzem ://
Fajnym pomysłem są też bardzo kolorowe dywany, takie z dużym kontrastem kolorystycznym. Połączenia bieli z mocnym różem czy turkusem. Może to całkiem fajnie wyglądać.

foto: designrulz.com

foto: wowozine.com

foto: momtoob.com

foto: imactoy.com

foto: homedsgn.com

foto: homedsgn.com

foto: lushome.com, heals.co.uk, listsoplenty.com


Tak chciałam Wam dziś pokazać pączki drzew z ogrodu, ale stała się rzecz straszna, nie mogę znaleźć karty do aparatu ://

Kurcze, a tam wszystkie foty ://

Jest nadzieja w samochodzie, jeżeli tam mi nie wypadła to chyba przepadła :((

No nic, jak znajdę to na pewno jutro porobię fotki, bo jest już cudnie w ogródku :))


Ściskam mocnoooo :****

Miłego wieczorka !!:)))