Pages - Menu

czwartek, 26 września 2013

Sypialniane wezgłowia

Sypialnia jest miejscem wyjątkowym w każdym domu. Miejsce odpoczynku, relaksu. Najważniejszy element to oczywiście łóżko, najlepiej jak największe :) Ja w swojej, z uwagi na posiadanie pieska znacznych rozmiarów, mam łóżko 180 x 220 cm :) Takie, aby każdy spokojnie się wyspał....ja, mąż i Capri :)
Długo myślałam nad zamontowaniem jakiegoś wezgłowia przy łóżku, jednak finalnie moje koncepcje nie wypaliły. Fajnym pomysłem jest cieniutki karnisz, a na nim miękkie poduchy na szerokich szelkach, bardzo mi się podobają takie projekty. Oprócz fajnego efektu estetycznego, z pewnością jest to bardzo wygodne przy czytaniu książki czy oglądaniu telewizji w łóżku. 
Istnieje wiele ciekawych pomysłów na ścianę nad łóżkiem; poduszki, pikowany materiał, ciekawa tapeta, obrazki czy zdjęcia.


www.wsalonie.pl


www.babble.com

www.apartmenttherapy.com

www.thecottagemarket.com

www.budgetwisehome.com (marthastewart.com)

Pomysłów jest nieskończona ilość:) Pełna dowolność w wyborze barw, gadżetów, materiałów. Ciekawym pomysłem są też duże litry z drewna pomalowane na ulubiony kolor :)Można je przykleić do ściany bądź poustawiać na brzegach łóżka.



1 komentarz:

  1. Są fantastyczne! Jestem zdania, że to zdecydowanie może być główny punkt sypialni :) Obserwuję ;)
    http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń