Pages - Menu

środa, 21 maja 2014

Balkonowy ogródek, czyli kwiaty na balkonie

Hej, hej :)))

Dziś zrobiłam kilka fotek roślinności z mojego balkonu. Co prawda prace na balkonie cały czas trwają, kilka korytek już 'obsadziłam' :) Niestety nasz parasol poległ na wietrze i czeka nas zakup nowego...Zeszłoroczny zestaw mebli (dwa krzesła i stolik) przemalowałam na biało farbą do drewna i metalu.


Polecam posadzenie smagliczki, przecudnie pachnie, jest niewymagająca. Wystarczy raz dziennie podlać i będzie kwitła i pięknie pachniała :))


Poniżej nasze róże, bardzo 'poszły' do góry, kupiłam je w hipermarkecie jako kilkucentymetrowe patyczki :) a tu proszę. Mam nawet malutką nadzieję, że zakwitną w tym roku :))


 A tu taki mały skalniaczek, z zeszłego roku. Dzielnie przetrwał zimę na balkonie. W tym roku chyba czeka mnie rozsadzenie skalniaczków na kilka doniczek...


To taki mój malutki ogródek balkonowy, dziś zakupiłam miętę, a w planach mam jeszcze bazylię i rozmaryn :) W tym roku będę próbowała hodować zioła na balkonie :))

Ściskam mocno, miłego popołudnia :***

Monia.

1 komentarz: