Pages - Menu

poniedziałek, 19 maja 2014

Przepiękny poniedziałek

Witajcie :))

Ale dziś pięknie u nas, siedzę sobie w altanie i czytam Wasze posty. Pogoda jest bardzo łaskawa, słoneczko grzeje. Nasze psy mimo swojego obfitego futra łapią słońce i wygrzewają się na tarasie :))

Oczywiście zapomniałam z domu wziąć aparatu, chciałam Wam pokazać troszkę ogródka. Po tych kilku dniach obfitych opadów, wszystko rośnie jak szalone :)

Mamy w ogrodzie sporą altanę i tak samo spory problem z oświetleniem :)) Widziałam kilka fajnych pomysłów na oświetlenie altany lampionami, nawet takimi 'handmade'. Powieszone na górnych przęsłach (takie mniejsze), bądź te duże ustawione w rogach altanki. Dziś niestety nie mam zdjęć naszej, ale poszukałam kilka fajnie oświetlonych w internecie :))

foto: tapja.com
Tutaj co prawda bardzo dużo światła daje przepiękny kominek, ale oprócz niego (niestety u mnie niemożliwy) ciekawy jest ten łańcuch poprzeplatany przy suficie.  

 foto: mallochconstruction.ca

Tutaj znowu zwykły lampionik, ale bardzo stylowy, skromny i dający sporo światła.Bardzo dużo światła oczywiście nie jest potrzebne, troszkę jasności, żeby nie siedzieć po ciemku.
 Też chciałabym uniknąć jakiś skomplikowanych prądowych instalacji :)

 foto: urzadzamy.pl, e-ogrody.pl

Takie pomysły na lampiony własnej roboty zawsze mnie intrygowały, nawet taki najprostszy ze słoika z wodą. 

foto: m.urzadzamy.pl 

Coś będę kombinowała, nie za bardzo lubię taki lampioniki solarne, jakoś bardziej przekonana jestem do takich lampioników - świeczników.

Życzę Wam wspaniałego dnia :* 
A ja lecę do urzędu odstać swoje :// ;)

Ściskam mocno :***

Monia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz