Pages - Menu

środa, 17 kwietnia 2013

kolorowe dodatki w mieszkaniu, na powitanie wiosny :)

Wiosna w domu !! :)

Nareszcie zawitała do nas wiosna, a wraz z nią kolory w moim domu :)  W moim mieszkaniu zawsze obecne są beże, niebieski i biały, jednak tym razem pokusiłam się o bardziej zdecydowane dodatki...
kolorowe doniczki - mocna zieleń, intensywny róż. Zdawać by się mogło, iż jest to banalny, mało znaczący dodatek, jednak możecie mi wierzyć dodają charakteru, jeżeli wybierzemy te w intensywnych barwach.

Na początek kilka dodatków z moich zasobów:)




Fajnym pomysłem jest przystrojenie doniczki (osłonki) kolorową wstążką; kiedy mamy w domu tylko stonowane barwy doniczek - przystrój ją kolorową wstążką - na pewno obudzisz w niej nowe życie ;)
Ja tak przystroiłam swojego storczyka.







Zachęcam do takich 'kolorowych zmian', w kolejnych postach zaproponuję więcej swoich pomysłów, które nieustannie wdrażam w życie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz