Pages - Menu

piątek, 28 lutego 2014

Skandynawski styl w naszych mieszkaniach

Moim ulubionym kolorem w domu jest biały, błękit, beże, szary - generalnie jasne barwy. Tak sobie przeglądałam stare numery gazet i wpadło mi w oko przyjemne mieszkanko w stylu skandynawskim. Bardzo jasne, ciepłe. Nie mam jak Wam pokazać, ale poszukałam czegoś w podobnym stylu. Jak dla mnie styl skandynawski jak najbardziej na tak. 
Przepiękne drewniane akcenty, pastelowe kolory, koronkowe obrusiki, stare stylowe kredensy...

      foto: fromscandinavianwithlove.com



      foto: designkilz.com

                     foto: iidudu.com
                                                          
Dość oryginalna sypialnie połączona z łazienką :)

                foto: rejidesign.com

  foto: housetohome.co.uk

 
  foto: goodhousekeeping.com, fresharing.com

  
  foto: pompai.com, housebeautiful.com

    foto: pampai.com

Wszystkie te pomieszczenia wydają się ciepłe, rozświetlone - poprostu przytulne :)

Pozdrawiam Wszystkich ciepło!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz