Pages - Menu

środa, 19 marca 2014

Wybrałam się dziś z Capriną do Mamy...Zadowolona spakowałam aparat...Zrobię jakieś fajne fotki i napiszę coś ciekawego na blogu...Wszystko byłoby fajnie gdybym włożyła do aparatu kartę pamięci :))) 
Także jako okropny sklerotyk nie porobiłam zdjęć ;)
 Ale przyszedł mi do głowy temat... pościel. Wczoraj zmieniałam w sypialni pościel i zdałam sobie sprawę, że mam same białe pościele...Chyba nadszedł czas na odświeżenie magazynu pościelowego ;)Poszperałam troszkę i wyszukałam pościel w kolorze ;)

foto: homedit.com

foto: houzz.com
Aaa, zapomniałam, wczoraj kupiłam co miesięczną 'prasówkę' i zachęcam do przejrzenia Werandy (to chyba póki co mój faworyt jeżeli chodzi o polską prasę wnętrzarską). Cztery kąty w tym miesiącu jak dla mnie troszkę słabe :/ Nie kupuję 4 kątów co miesiąc, także nie mam odniesienia. Nie wiem czy miałyście okazję przeglądać Art Decoration, bardzo fajna gazeta. Dostępna w niektórych Empikach. Co prawda francuskiego nie znam, ale naprawdę fajnie prezentują przeróżne stylizacje. To taka krótka dygresyjka ;) Bo na pewno bym zapomniała;))

Wracając do pościeli, piękne są w Zara Home, tylko strasznie drogie. Każdy element trzeba kupić osobno i finalnie komplet wychodzi ok 700-1000 zł. Także jak na pościel to sporo :/

A to kilka zestawów, na które bym się skusiła :)





fotki: zarahome.com
Miłego wieczorka :**