Pages - Menu

wtorek, 18 marca 2014

Ściana - tablica, nowy pomysł na kuchenną ścianę

Tyle dni bez posta... :))) Niestety miałam troszkę problemów z internetem :/ Ale na szczęście nie przeszkodziło mi to w przeglądaniu Waszych blogów :) Co uwielbiam robić każdego dnia ;))

Od dawna planuję pozmieniać troszkę kuchnię, chodzi mi głównie o nowe półki (nie mam szafek wiszących) i kolor na ścianie.
Temat koloru - na pewno wielokrotnie poruszany na blogach (przepraszam jak powielam temat ://). Chodzi mi o ścianę - tablicę. Chciałam pomalować jedną całą ścianę, a nie tworzyć jakąś ograniczoną przestrzeń.
Tak od rana przeglądam sobie różne projekty i baaardzo mi się to podoba ;)

foto: projektoria.pl



Chyba szybciej to zrealizuję niż moją wymarzoną ceglaną ścianę ;))

foto: magazyn.domideco.pl


Ciekawe jak później z zamalowaniem takiej ściany...Uprzedzam fakty :)) Na pewno za jakiś czas stwierdzę, że lepiej jest ją przemalować :))


foto: lovingit.pl, myhomerocks.com

Kochane, malowałyście kiedyś taką farbą? Normalnie się ją kładzie wałkiem jak każdą inną?

foto: kitchenbuilding.com

foto: myidealhome.thumblr.com, interiordesign.blog.com

Na koniec fajny pomysł na doniczkę na zioła :))

foto: i-do-it-yourself.com


Ściskam Was mocno i dziękuję za odwiedziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz