Pages - Menu

piątek, 21 marca 2014

Hiacynty, tulipany czas na piękne kwiaty

Witajcie :))

Muszę się dziś troszkę pochwalić, moje małe hiacynty, które jeszcze niedawno były tylko kilkoma listkami, pięknie zakwitły. A zapachu tyle w domu, że na noc chowam je w łazience i robię wielkie wietrzenie :)) Naprawdę uwielbiam ten zapach, ale nie daje mi zasnąć jak mam ich 5 w domu :))



Jednym uchem dziś słyszałam, że coś wspominają o zimnym tygodniu...:// Na szczęście średnio wychodzi im prognozowanie pogody :))

Także u mnie dalszy ciąg prac ogródkowych (pomagam troszkę mamie, swojego jeszcze nie posiadam;)-wielkim ogrodnikiem nie jestem, ale za to miłośnikiem-amatorem:)
Jutro planuję wziąć się za balkon...kupiłam róże pnące, zobaczymy jak będą się czuły w donicach...Może się okazać porażką, ale jestem dobrej myśli:)



Tyle pięknych kwiatków u Was oglądam :) Dziś nawet poznałam Rysia u Marysi z Cleo Inspire :) przystojniak ;))

Oczywiście nie zapominam o tulipanach - stała ekspozycja u mnie ;) Są urocze, wszystkie łodyżki przechylone mają w stronę słońca - tacy spryciarze ;) 




To połamane u mnie też znajdują miejsce :)) Wkładam je do filiżanki i tak samo długo się nimi cieszę :)


Pozdrawiam Was mocno, 
bardzo dziękuję, że mnie odwiedzacie :) 
Jest mi naprawdę bardzo miło :)

Na koniec pozdrowienia dla Was od moich pomocników ogródkowych ;))


Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz